Kors i taket!

Jag har helt glömt bort att tala om för er hur det gått i min å Josses lilla "inte-äta-onyttiga-grejer" tävling eller va man ska kalla det. Jag kan säga att jag är sjukt stolt över mej själv!

Förut åt jag godis varje dag. Jag har inte köpt nåt godis sen dess. Eller det är ett litet undantag, å det va i tisdags efter tandis, tyckte jag va så duktig så jag förtjäna det ;) Dock har det blivit Donken nån gång. Men jag måste ha lunch ibland ;)

Nu till det sjukaste. Jag har varit inne på en pizzeria två gånger... Jag vet va ni tänker. Jag äter alltid pizza då. Men nej nej nej. Jag tog sallad båda gångerna. Duktiga jag! Så det har faktiskt gått över förväntan :)





//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0