Kommer sakna Emma :(

Mina armar är helt döda, hänger som slappa jag vet inte vad längst kroppen, det där får ni tolka hur ni vill... haha
Armarna klarar knappt av att lyfta upp händerna så jag kan skriva på tangentbordet, så trötta är dom! :(
Men det är en otrolig förbättring från att knappt orka göra två vanliga till att orka göra flera stycken och sen upprepa det några gånger :D Jag e nöjd iaf och bättre ska det bli!

En tråkig nyhet är att jag ikväll såg Emma för sista gången på tre och en halv vecka! En månad typ?! Hur ska jag klara mig utan hennes skämt och utan hennes sällskap till, från och på träningarna? Riktigt tråkigt.
Men jag hoppas hon får en riktigt riktigt bra resa och njuter av värmen och solen lite extra för min skull.

Sarah




Kommentarer
Postat av: matilda

det är jobbigt att sakna någon :( själv så saknar jag min pojkvän.



btw, vill du börja preumenera på varandras bloggar?

2009-11-19 @ 23:46:21
URL: http://punkget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0