Ingen rolig morgon

Eftersom att Emma inte kommer kunna blogga idag är det väl jag som får sköta det då Emilia inte är speciellt medverkande i den här bloggen längre.

Jag kände på mig att dagens morgon skulle gå helt åt pipsvängen, och gissa om den gjorde det!
När jag står på bussen upp mot stationen i morse, (kvart över sju!!) så säger chaffisen att alla tåg mot Stockholm är inställda från Kungsängen. Jag som dessutom gått upp tidigare för att hinna komma i tid om tågen var försenade och nu var dom istället inställda, ännu värre!

Massor av folk stod på stationen i väntan på ersättningsbussar, jag var en av dom. Där stod jag i typ 45 minuter innan jag kom på en buss. Som tur var kom jag i alla fall till skolan och kunde skriva mitt prov. Kom bara några minuter försent då jag rusat till skolan från jakan station. Provet gick helt okej tror jag, får se på resultatet.

Ikväll ska jag på någon julshow med mamma, mormor och min morbrors sambo Sara i globen. Har ingen aning om vad det är, men det är alltid roligt att träffa och umgås med mormor och Sara då man inte träffar dom så ofta :)

Jag och min små sötiskusiner! Saras barn.

Sarah


Kommentarer
Postat av: C

Fyy fan, inte roligt :(

2009-11-18 @ 18:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0