Ibland tänker man inte med hela hjärnan...

Efter mycket tänkande och trixande så hittade jag problemet!...

Allt började med att när jag kom hem i fredags efter bion och skulle se inspelningen av idol och flashforward som jag duktigt klarat av att spela in så reagerade inte tv:n på när jag startade videon.
Alla knappar blev nedtryckta på kontrollen men inget fungerade, videon såg precis ut såhär -.-, helt död alltså.

I och med problemet så kunde jag inte se på reprisen den natten. Men idag ville jag verkligen verkligen se reprisen av flashforward så jag var tvungen att försöka igen. Jag började återigen att trycka på olika knappar på kontrollen men ingenting fungerade idag heller.
Då kom jag på den brilljanta idén att kolla om videosladden var inkopplad där bak till tv:n, många hade kollat det från början, men nej inte jag inte. Dumma blondin..
Och gissa? Den var inte inkopplad. Så jag löste problemet och kunde sen nöjt se det jag spelat in :)

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0