Hockeymatch på G

Usch vad det är kallt ute, endast 2 plusgrader och jag har inga långkalsonger på mig ?! Första gången någonsin typ...

Vaknade nyss från en liten tupplur på soffan, båda lillebror och pappa är hemma pga. sjukdom så jag hoppas på att jag klarar mig den här gången. Dom börjar dock känna sig bättre och inga symptom på svininfluensan vilket är en lättnad. Så detta tänkte vi fira med en sväng in till hovet och kvällens hockeymatche, Djurgården-Luleå, som även Emma ska på har det ryktats om?

Om ett tag ska vi i alla fall röra oss in mot globen och dess köpcentrum där vi ska vandra runt och kolla lite innan matchen. Imorgon är jag ledig vilket är sjukt skönt!

Måste också önska min vän Bea lycka till på hennes knäoperation idag och hoppas att allt gick bra!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0