Godmorgon!

Nu är jag uppe. Har käkat frulle å lagt mej i sängen nu igen för att kolla runt lite på datorn. Snart är det lunch å sen bär det av till Väsby. Va ett tag sen jag va där nu. Får se hur det går att spela idag oxå. Har lite ont i kroppen, dock inte värre än vanligt. Hade även skiiitsvårt att somna i natt så blev inte så många timmars sömn.

Gårdagen va kanon. Vi spelades hem en seger på hemmais i hockeyn, å det hör inte till vanligheterna. Sen är det då Allsvenska upplösningen idag. Missar dock allt........ Men jag hoppas det kanske slutar lite tidigare, så skiter jag i att duscha, hoppar in i bilen å lyssnar klart allt på radion. Duschen får vänta tills jag kommer hem isåfall ;) Hoppas inte Sarah misstycker. Men det tror jag inte.

Nu ropar snart lunchen å väskpackning. Hörs sen sötnosar.

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0