Gårdagen del 2

Efter allt firande på Stadion åkte jag å Emil hem till middagen. Kom hem runt kvart i nio. Efter middagen va jag helt slut, va trött redan innan efter helgens festande å jag gick å la mej å kolla på tv. Sen får jag höra att pappa blivit bjuden att åka i fira med spelarna.

Jag va inte sen att haka på. Så slängde på mej lite kläder å lite smink å sen åkte vi. Jag fick va chaufför, men det gjorde mej ingenting. Vi åkte först till stället där dom käka middag å slog oss ner å satt å prata med dom. Jättetrevliga är dom verkligen. Sen hoppa vi in i bussen med dom å åkte till Café Opera.

Helt sjuk stämning i bussen, va grymt kul. Sen fick vi glida före alla i kön å in på Cafét. Det va en grym kväll, å jag är så sjukt glad över exakt allting som hände igår. Underbar match, underbara människor å en trevlig kväll. Kan inte bli så mycket bättre.

Idag är jag dock helt slut. Har inte blivit mycket sömn i helgen, blir till att sova tidigt ikväll ;)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0