Fredag den 13

Emilia ska på premiären av filmen 2012 som handlar om jordens undergång på fredag den 13:onde. Detta kan inte båda gått...

Skämt åsido, jag är inte den som tror på myter och skrock men det finns säkert dom som gör det. Men kanske hade producenterna något i åtanke när dom la premiären för filmen just på fredag den 13:onde?

Jag har dock inga höga tankar om den filmen, känns som ännu en "the day after tomorrow" vilken jag inte är ett stort fan av. Men en annan femma är nästa veckas premiär för då är det New Moon som gäller!

Ikväll blir det idol och serien flashforward som jag upptäckte förra veckan, fastnade direkt för den och det passar ju perfekt då den är efter utröstningen av idol, har man ändå inget bättre för sig så kan lika gärna kolla på den och besviken kommer ni inte att bli om ni kollar ikväll, spännande är den.

http://whatsontv.co.uk/blogs/tvspy/files/2009/09/flashforward.jpg



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0