Duktig

Hockey igår och vinst med 6-3, häärligt! Underbara Djurgården.

Idag är jag som sagt ledig. Vaknade runt tio av att pappas telefon ringde, väldigt irriterande ska jag säga er och när jag väl vaknat kunde jag inte somna om så det var lika bra att kliva upp.

Åt frukost och hoppades sen in i duschen, mitt hår var usch fy å blä, så det var skönt att få det tvättat. Kände mig som värsta uteliggaren som inte tvättat mig på flera veckor även fast det bara var i förrigår. Men så blir det när man vanligtvis tvättar det varje dag vilket inte alls är bra. Hörde ni? Det rimma nästan :)

Har också bäddat rent i sängen och plockat ur diskmaskinen, känner mig jättehuslig och vuxen. I och för sig bad mamma mig att göra det så jag gjorde det inte självmant, men det betyder inte att jag inte skulle kunna gjort det av mig själv ändå.

Ska nu slå upp företagsekonomiboken och läsa igenom från kap 1-4. Har inte alls hängt med och lektionerna är så onödiga då vi inte lär oss något där heller så det blir mest att man sitter och tänker på annat. Men meeen, nu så!

Min otroligt söta lillebror när han va bebis :)

Sarah


Kommentarer
Postat av: Johan

söta lilla jonas ;D

2009-11-13 @ 19:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0