16 november, tiden går snabbt

Hallååjaa!

Var tvungen att gå upp väldigt tidigt idag då jag skulle på risk1:an, en kurs om droger och alkohol som man måste gå innan man får ta körkort. Var ganska intressant och det var många påståenden och frågor man skulle svara på, det fick en att tänka till.

Var klar med den runt tolv, efter det gick jag till banken för att fixa min dosa som inte fungerat. Men nu gör den det :) Väldigt hungrig vandrade jag mot biblioteket med Sara som jag mötte på banken. Väl vid biblioteket lånade jag en engelsk roman som vi måste läsa i engelskan och sedan redovisa. Gick till konsum och handlade en pastasallad till lunch sen vandrade jag hemåt.

Har inte gjort så mycket, somnade och sov ett bra tag efter jag ätit och nu sitter jag här och kollar på simpsons.

http://www.yu4you.com/slike/sport/2092_Srb_majice.jpg

 

Killen som höll i kursen nämnde när vi prata om droger att han var i Luxemburg för ett tag sen.
När han satt på flygplatsen och vandrat runt där ett tag så tänkte han att han skulle köpa hem en varsin tröja till sina döttrar. Han gick in i butiken och såg en tröja där det stod "dont drink and drive" på och tänkte att lite propaganda är ju aldrig fel. Men när han såg hela tröjan såg han att det stod "dont drink and drive, smoke and fly"
Lät väldigt roligt när han berätta det, hehu :)

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0