Det går bra nu

Klirr i kassan, wiihoo!

Djurgården som låg under i första perioden vände och kvittera, turligt nog hade jag sattsat på 3-3 och så sluta den!
Eller kanske inte turligt, tror nog att jag har lite känsla för det här trots allt ;)
Hade dock varit skönt om Djurgården vunnit, hade inte gjort något i tabellen och inte heller på kortet för jag hade de resultatet också (; haha.

Men tror nog att 3-3 gav mer pengar. Glad är jag i alla fall och lite extra pengar inför julen är inte fel.

Sarah


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är grym sötnos! :) Varför svara du inte på mitt sms. Jag är så nyfiken! :P Puss <3

2009-11-28 @ 20:53:58
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0