Det är kul att jobba..

.. ibland. Eller vissa dagar är roligare än andra. Å jag måste säga att jag ofta har kul. Framförallt idag. Jag, Tolga å Jocke fick en massa goda skratt. Men dom är ju halvbrända båda två så klart man har kul. Jocke är dock jävligt klok då han är en JÄTTESTOR (alltså inte stor å tjock å så) Djurgårdare. Fantastiskt.

Det började med att Tolga in kunde läsa. Annas fick han till ananas å jag fatta ingenting. Sen stod han å sjöng forever young så Jocke höll på att dö av garv. Jocke tyckte jag skulle stå på hans fötter. Det va bara det att han mena händer. Osv osv.

Det är en aning svårt att förklara för man va typ tvungen att va där. Men det va förjäkla kul iaf. Jag kommer leva enormt länge så mycket som jag skrattar.

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0