Dagen som gått

Nu är jag hemma efter en lång dag. Det har dock varit en mycket trevlig dag. Började på jobbet. Det va faktiskt kul att jobba idag. Mest för att dom va sådär roligt störda mina "kollegor". Tur att jag är härdad, annars skulle folks öron trilla av om dom får höra allt jag hör.

Efter jobbet va det direkt till tandläkaren som gällde. Första gången jag va på det här stället. Å jag skötte mej lysande. Gapa när hon sa det, så det gick smärtfritt. (Så lätt är det att få mej att gapa ;)). Kan ju meddela att det såg så bra ut att jag inte behöver komma tillbaka på ett å ett halvt år. Kanon!

Direkt när jag kom ut därifrån ringde jag Emilia. Vi skulle träffas, käka middag å snacka skit. Å som vi snacka. Oj va mycket vi hade att ta igen. Å det va en å annan smaskig detalj kan jag lova ;)

Maten käka vi i Kungshallen å efter det åkte vi hem till Emilia. Det visade sej att hon fått post. Hon hade ett paket att hämta ut. Så vi gick å gick å gick i det kalla vädret å till slut kom vi fram. Spända va vi då hon inte visste va det va hon skulle få. Hon öppnade... OCH..?!




Det här va i paketet. Fast i gosedjurform. Tänk att vi gick hela denna vägen för att hämta ut ett fult gosedjur? xD haha

Som tur va hitta vi en jätteliten å söt godisaffär på tillbakavägen. Jag vet att jag inte äter godis, men tänkte jag kunde unna mej lite nu när jag va så duktig hos tandis. Har trots allt ett å ett halvt åt på mej att se till att dom är bra igen ;)

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0