Dagen med stort D ;)

God morgon god morgon kära vänner! Sovit gott? Jag är för första gången nånsin ganska utvilad. Känner mej rätt pigg. Helt otrolig känsla. Vakna av mej själv utan nån klocka som ringde.

Nu är det dags att börja fixa inför kvällen. Det som ska göras är:

  • Äta frukost
  • Packa väskan
  • Systemet
  • Fixa mej

Å när det är klart ska jag åka tåg, möta Sarah å åka till Emilia. Sen när vi varit hos Emilia ett tag å fixat klart oss, lyssnat på Emilias skvaller osv, bär det av till Väsby å till Carro som har fyllt år :). Jag är taggad.

Mycket som ska göras alltså. Doch har jag ett problem. Eller snarare två. Jag vet inte va jag ska ha på mej, så hela garderoben kommer följa med till emilia. Sen har jag ont i min tå å vet inte om jag kommer kunna ha klackar, å jag har inga "festliga" platta skor.

Så va ska jag göra?! :(

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0