Bättre sent än aldrig

Tjabba Tjena Hallå!

Var några dagar sen jag skrev sist men jag har inte alls haft tid att vara inne på varken msn, facebook eller bloggen.

I söndags blev det hemgång runt elva precis som Emma berättade, när jag kom hem blev det att sätta igång att skriva "Min historia"-arbetet som skulle va inlämnat samma kväll.
Det satt jag med hela dagen och hela kvällen, tog dock en paus när Djurgården spelade och gissa om jag hoppa runt i vardagsrummet när Jonsson gjorde 3-0. Han är lätt Djurgårdens bästa spelare, första matchen när han inte var med förlorade dom, när han var med vann dom. Djurgårdens hjärta säger jag bara.

Gårdagen spenderades långt hemifrån på Gillingebanan, där körde jag halkbana. Det gick bra och var jätteroligt.

Så därav har ni min förklaring till min frånvaro i bloggen, hoppas den är giltig ;)
Jag undrar vad Emilias är, henne har vi inte sett blogga på flera veckor...


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0