Äntligen Fredag

En välbehövlig helg som dessutom är träningsfri.
Orkar inte tänka speciellt mycket nu, orkar inte göra något för tillfället och mitt humör är inte på topp, vet inte vad som hände. Allt var ju glatt senast idag när jag va med Belma.

När man är ensam får man tid att tänka så mycket, på allt man gjort och på det man inte gjort, på det man bör har gjort och vill göra.
Men inget jag orkar lägga kraft på för tillfället och vill inte lätta mitt hjärta.

Dagen var bra, tränade tidigt som tusan imorse. Jag var nästan helt hundra på att jag skulle försova mig men ännu en gång vakna jag av alarmet. Lite småjobbigt kanske, skulle vara väldigt skönt att försova sig riktigt rejält någon gång. Men inte på en morgon då vi har träning :)

Mötte upp Belma i jakan runt två. Vi gick och fika på tasty's. Som vanligt blev det en hallonpaj och vaniljsås. Galet god och idag var den till och med ännu godare, var verkligen jättelängesen jag åt den.
I väntan på Belma hann jag vandra runt i några affärer. Hittade ett par skitsnygga underkläder, helt såld! Ska lätt åka in och köpa imorgon, orkar inte vänta till julafton.
Och när jag ändå är inne imorgon kan jag passa på att kolla efter lite julklappar och kanske även se om det finns något jag vill ha som jag kan önska mig.

Idol och flashforward ikväll! Missa inte.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0