Ännu en måndag som snart är över

Ett stort + för Emmas uppdateringar från Thailand!
Tycker det är lite komiskt att Emma uppdaterar mer och bättre än vad Emilia gör även fast Emilia lovade att bättra sig. Får väl återigen överväga våra tidigare tankar när Emma kommer hem, inte långt kvar nu!
Lite optimisstisk måste man få vara, hehe.

Idag har jag varit duktig och sökt jobb, har även fixat massor av detaljer till ett skolarbete som snart ska påbörjas. Dessutom fick jag veta att jag fick MVG på släktforskningsarbetet man skulle göra, ni vet "min historia" som jag tidigare pratat om? Spelar ingen roll, MVG fick jag iaf :D

Ikväll är det träning som står på schemat, ska bli jätteroligt, längtar verkligen till måndagar även fast det är början på en ny vecka. Ska även hinna med att plugga men får se hur det blir med den delen...

Sarah

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi tar diskussionen om Emilias fortsatta existens i bloggen nar jag kommer hem. Vi bor verkligen se over den ;) Saknar er alla! <3

2009-11-24 @ 14:58:46
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0