7 november

Somnade ganska sent igår, tror jag gick och la mig halv tre. I och för sig kanske folk tycker att det inte är så jättesent.

Vaknade runt halv elva, men jag trodde att klockan var halv tolv så jag rusa upp ur sängen och in i duschen. Jag kunde ju inte ha sovit så länge tänkte jag. Men när jag kom ut ut duschen så är den bara elva. Min klocka i rummet spelar mig spratt ibland.

Har ätit några mackor till frukost nu medans "so you think you can dance" går på tv:n.
Dom är troligt duktiga på att dansa och här är en som jag fastnade för jättemycket. Bildkvaliten suger och om ni vill se på youtube så sök på "so you think you can dance keep bleeding"

 

Nu är det dags att börja fixa allt inför kvällen, har dock inte lika mycket som Emma att göra. Jag ska bara fixa mig och packa.

Hoppas på en bra kväll och det kommer det säkert att bli (:

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0