Utgång eller inte utgång?

Det är det som är frågan och den är så j*vla svår att komma på ett svar till också.
Vad känner jag för? Har jag pengar till det?

Jag får helt enkelt se över för- och nackdelar..

Så var julen återigen över, ett år till nästa. Hoppas att ni hade en underbar, mysig och trevlig julafton med era nära och kära! Jag hade en jättetrevlig julafton, var hemma hos mormor med småkusinerna, vi åt gott, trevligt sällskap och många julklappar. Pricken över i:et var när tomten kom, Charlie och Milton, mina småkusiner, blev alldeles till sig av lycka. "Tomten kommer! Sarah kolla tomten!!"

Jag är också jättenöjd med mina julklappar måste jag bara nämna. Fick pengar, presenkort, smink, klocka, smycken och lite annat. Och tack så jättemycket Emma för bodylotionen och parfymen! Blev verkligen jätteglad :)

Snart kommer kusinerna från Dalarna hit, var otroligt längesen jag träffade dom så ska bli kul att se dom igen.

Men fortfarande så återstår frågan, blir det utgång eller inte?! Hjälp mig!!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0