Tråkiga körlektion

Här sitter jag och försöker tänka ut en ny design till bloggen då vi har haft den här väldigt länge, men när jag ska öppna photoshop så funkar det inte?!

Så tråkigt nog blir det ingen ny design idag men ska försöka fixa det så snart som möjligt.

Hade min tredje av mina fyra körlektioner idag. Klockan åtta på morgonen!! Hade knappt vaknat när jag satte mig bakom ratten och bättre blev det inte då dagens lektion inte var speciellt rolig. Jag kan köra! Vad är problemet? Fem lektioner till pratar han om men jag orkar inte sitta och krypköra med han längre, tyvärr.

Nu tror ni säkert att jag tror att jag är världens bästa förare men det är jag inte (men på god väg (; ) , men det är så himla tråkigt nu och jag vill bara ha mitt körkort... men med tiden kommer det nog.

Nu ska jag åter trycka ner näsan i boken "Processen" som vi har prov på nästa vecka, läst 50 sidor än så länge och har ca 300 kvar eller något sånt(?) Rena barnleken ju ;)

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0