Söndag

Så var den här långa helgen slut. Oj va fort det har gått. Det har dessutom varit full rulle hela helgen. Tänkte göra en liten resume av helgen.

Torsdag:
Julafton. Var först till Josse å Linda på morgonen för att ge julklappar, sen bar det av hem för att vänta på gästerna. Det blev en oerhört trevlig julafton å även rätt sen.

Fredag:
Gick upp runt elva å då va det dags för oss att åka ner till sporthallen å spela lite innebandy å topsboll med släkten. Vi va väl där två timmar kanske. Efter det åkte vi hem å sen va det bara att börja tagga till för kvällens utgång. Det blev sportbaren å återigen blev det en sen kväll.

Lördag:
Blev väckt halv ett. Det var bara att äta lite, göra sej i ordning å sen åka mot Hovet. Det var Djurgården - Linköping. Efter matchen va det bara att åka hem fort som fan för att göra sej i ordning för att ta tåget till stan. Återigen va det utgång. Kom hem nio i morse.

Söndag:
När jag kom hem la jag mej å sov nåra timmar innan det var dags att gå upp å åka mot Kungsängen, möta Sarah å åka till Väsby för att stå i kiosken. Vi stod där i två timmar å sen var det käk å sen träning. Å jag kom hem för en halvtimme sen.

Ni hör ju vilken fullspäckad helg ;)

Nu ska ag krypa ner i sängen snart då jag ska upp å jobba imorgon. Får se om jag ens kommer upp ur sängen efter dagens träning :O

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0