Raggsockor = bäst

Febern smyger sig sakta på, kul! Blir att ta en ipren och hoppas på det bästa, spel ikväll blir det oavsett. Ska dock förvarna tränaren om jag skulle se lite seg ut på plan, hehe.

Har idag inte gjort mycket alls, har spenderat det mesta tiden i sängen för att försöka få upp någon sorts värme. Har frusit som en nakenhund ute i snö. Har nu förflyttat mig ut till vardagsrummet och har full mjukismundering på mig + raggsockor. Raggsockor är underskattade!

Men nu ni ska jag gå och koka lite pasta, energi inför kvällen kommer att behövas och jag måste lämna min varma plats i soffan om cirka en timme för att åka till samlingen så det börjar bli lite brådis nu. Men önska oss lycka till ikväll!

Puss o Kram

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0