Nu så, igång igen!

Hej!

Har inte någon tid över alls att skriva.
Ni vet att jag sa att jag längtar till december för att det händer så mycket? Nu är december här och det ska bli en perfekt månad! Men den kommer också bli jobbig, skolmässigt.

Har massor att göra nu inför de sista veckorna, ska läsa ut två böcker varav en jag ska skriva en bokrecension på, hur ska det gå? Förhoppningsvis bra, får läsa mycket och ofta :) Det jobbiga är bara att en av böckerna är på engelska.

Första körlektionen idag gick väldigt bra. Var inte så läskigt som jag trodde och han sa att jag körde jättebra. Några få saker behöver jag dock arbeta på och det är parkering och att backa, vilket inte är så konstigt då vi inte alls jobbat så mycket med det när jag och pappa har kört. Så nu ska vi bara fokusera på det så har jag en till lektion på fredag nu, sen får vi se hur det blir.

Ikväll är det träning, känner verkligen att det behövs. Gårdagens träning var inte den bästa, orkade nada. Så det ska bli skönt att snöra på sig löparskorna och bara gå ut och springa nu och sen lite styrka på det :)

Djurgården spelar ikväll mot Färjestad, måste kolla text-tv hos Emilia efter träningen då jag kommer sova hos henne inatt. Får se vad det blir för nattliga äventyr denna gång, tror nog att vi hoppar taket i alla fall... haha.

Ha det bra!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0