Nike cupen

Jag trotsade febern och genomförde alla matcher ändå. Och vet ni? Jag tror att jag är frisk nu (får dock se hur jag mår imorgonbitti) Men för tillfället mår jag bra och är feberfri :)

Tror nog att coach O'conner hade rätt när han sa att lite träning gör en bara gott om man mår lite smådåligt. Men bara för att han sa så och för att jag säger att jag mår bättre så betyder det verkligen inte att ni ska gå ut och träna när ni har ont i halsen eller har feber. Det är helt och hållet upp till var och en, hur man mår osv.
Så jag rekomenderar er inte att gå ut och springa med halsont.

Nike-gruppspelet gick knöligt fram då vi inte fick till nått bra spel förän i tredje och sista matchen, vi lyckades vinna dom två första trots vårt dåliga spel och vi vann även den tredje som lätt var vår (och min) bästa match den här kvällen. Tre spelade matcher, nio poäng och vidare till slutspelet, super!

Imorgon blir det filmen Avatar med familjen i Kista. Har hört att den ska vara riktigt bra och jag hoppas att jag inte blir besviken nu då alla höjt mina förhoppningar till skyarna (;



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0