Massor av snö!

Någon mer än jag som älskar det här vädret?!
Längesen det snöade så här mycket innan jul, underbart! Kanske får vi en vit jul i år trots allt?

Min skoldag höll på i ungefär tio minuter sen var det bara att rulla hemåt igen. Hemåt blev det inte riktigt då jag mötte upp Linus i jakan för att hjälpa honom hitta/köpa julklappar till sina systrar. Kul att han ville ha hjälp av mig som inte är så jätteduktig på att hitta bra saker men kul att han gav mig förtroendet.

Belma kom efter ett tag in och gjorde oss sällskap och som vanligt blev det en hallonpaj på tasty's jag säger det återigen att ni som inte ätit där har missat något!

Tanken var att sedan åka till Kista för att spana in det nya centrumet då jag inte varit där på ett bra tag men när bussen kom så sa chaffisen att dom fått körförbud pga. vädret. Vi gick tillbaka till stationen för att ta tåget hem, stationen var fullproppad! Tågen var upp emot en timme försenade och massvis med folk stod och vänta. Tur nog så behövde inte vi vänta så länge.

Har nyss plockat ur diskmaskinen och kollat igenom och slängt massor av onödiga papper i mina lådor. Kollade också på gamla kort och jag satt verkligen och log för mig själv. När man var yngre var allt så himla bra, ska inte säga att det är dåligt nu men som liten hade man verkligen inga bekymmer och inga krav på sig.



Sarah


Kommentarer
Postat av: Belma

Bäst är du,vännen :)

2009-12-17 @ 17:36:35
URL: http://belmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0