Lillördag

Okej, nu lackar (= riktigt arg) jag så det finns inte. Hade skrivit ett inlägg om mina väldigt viktiga och intressanta kvällsplaner som jag tänkte att ni kanske ville läsa om. Men så låser sig blogg.se eller min data, som förövrigt är dum i huvudet, eller i hårddisken?! Jag klickar några gånger med musen, klickar på enter och det löser sig.

Så hör jag ett "plopp",och gissa vad det är? Det är chatten från Facebook som låste upp hela datorn, hur går det till? Personen som skrev hej orkar jag inte ens hälsa på, inte kul för den och när jag kollar blogg.se så är hela mitt inlägg borta! :( Hade faktiskt lagt ner minst en kvart på den! ..

Precis såhär blev det när jag hade skrivit ett grymt inlägg om idol senast, då låste sig skiten och poff var inlägget borta.

Min onsdagskväll kommer bestå av att ligga i soffan med en godispåse i famnen och förhoppningsvis en bra film på tv, har hyrt andra filmen i Johan Falk-serien, någon som sett den?

När jag ändå är på så bra humör kan jag ju likagärna bjuda på en vacker bild också.

Jag och Emilia på hennes studentskiva 09

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0