Julstämning på hög nivå

Det luktar lussebullar i hela lägenheten och julmusiken spelas på hög volym. Lite julkänsla finns det allt! Dessutom snöa det idag när vi körde hem från Dalarna. Några grader kallare så lägger sig snön, supermysigt!

Var som sagt i Dalarna idag och hälsade på farmor och farfar. Pappa sa igår att han skulle upp till landet och hämta sina skidkläder och fråga om jag ville följa med och köra upp, och självklart ville jag det!
Körningen gick riktigt bra, ska nog boka uppkörning snart.
Fick också se landet som dom gjort om, hade inte varit där sen i midsomras men idag sprang jag in och fick mig en snabbt titt på hur det såg ut och det hade blivit jättefint! Otrolig skillnad.

Körde efter det upp till farmor och farfar och överaskade dom med lite fika. Glada tror jag och hoppas jag att dom vart, var länge sen man träffade dom och var där och hälsade på så det var kul. Det blev dock en snabbvisit då vi var tvugna att röra oss hemåt igen då både jag och lillebror (som också var med) hade träning senare på kvällen.

Träningen gick bra och nu har jag nyss läst ut min engelskabok så imorgon blir det att skriva en recension på den.
Hoppas ni alla haft en bra helg!

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0