Julafton

Godmorgon!!

Julaftonsmorgon är här och snön ligger fortfarande kvar, härligt!! Jag hörde igår på radion att det här är första gången på 8 år (sen år 2001) som hela Sverige får en vit jul.
Det är alltså väldigt ovanligt med en vit jul nu för tiden, vilket är galet tråkigt (tkr jag) då dagens småbarn inte får uppleva en vit jul lika ofta som vi fick när vi var små.

Men det är nog jag som vill ha en vit jul varje år och inte småbarnen som inte vet annat.

Hör och häpna men idag gick jag faktiskt upp kvart över åtta. Då väckte jag lillebror och jag och han gjorde frukost till mamma och pappa, frukost på sängen med andra ord. Snällt va? :) 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag slå in julklappar då jag inte haft tid med det.

Men jag får önska er en God Jul och hoppas att ni får en riktigt bra dag och att ni får dom klappar ni önskat er! :)


http://modeskytt.webblogg.se/images/2007/julgran_med_klappar_1135071405_1198480174_1461899.jpg



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0