Hahaha Sean Banan, KOLLA!

Smarta jag som somnar i soffan till Family Guy och sover i en kvart.
Mitt genidrag resulterade i att jag inte alls är trött och att jag nu fått den powernapen jag borde fått för typ 5 timmar sen..

Dagen var som sagt bra och träningen gick också väldigt bra. Löpning i 45 minuter sen styrka i 45 minuter till efter det.

Idag så såg jag btw en komiker/skådespelare (som jag inte kommer ihåg namnet på) när jag stod och tog ut pengar vid kungsträdgården, blinda som mina vänner är var det bara jag som såg honom. Han brukar vara med i parlamentet och han är också med i Johan Falk-filmerna där han spelar polisinspektören eller vad något liknande.

Tänkte bjuda på ett roligt klipp såhär på kvällskvisten, kan inte sluta skratta, haha.


 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0