Fredag fredag fredag!

Låång dag det har varit idag och ändå är klockan knappt halv fyra.
Känner hur tröttheten sakta smyger sig på.

Sista körlektionen idag, som jag hade bokat, blev dock att boka två till då körläraren tycker att jag behöver mer rutin, men det kommer väl när man kört ett tag?

Lektionen gick i alla fall bra, sedan fick jag fördriva en och en halv timma i centrum.
Så jag tänkte, varför inte gå och kolla och pröva några klänningar?
Jag tog mina klänningar och gick in i ett av provrummen och drar på mig en av de utvalda lätt och smärtfritt. Dock blev det inte lika lätt och smärtfritt att ta av sig den, tror att jag höll på i minst tio minuter och försökte få av mig klänningen. Var galet svårt då den fasta på nått skumt sätt, jag tänkte till och med på att gå ut och fråga om hjälp. Haha! Då kan ni nog förstå att jag satt fast väldigt bra.

Efter mycket trassel kom jag på en jättesmart sätt att få av mig den och då gick de hur bra som helst, tur att man är så kvicktänkt i vissa lägen.

Gick till skolan för en lektion och höll en redovisning som varade i ca 7 minuter. Efter skolan gick jag med Linus och Beno till tasty's och åt lunch då vi alla tre var hungriga som vargar. En tasty's skagen blev det som vanligt, sen satt vi där tills jag var tvungen och gå för att möta upp Anders och åka med han hem :)

Nästa helg är det skinkcupen! Spelschemat har kommit ut, gissa om jag längtar!! Kom och kolla ;)
Gott o Blandat är mitt lag.


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0