Efter träning

Död.

Ett ord som beskriver min kropp och hur jag känner mig just nu.
Kvällens träning var inte alls rolig då jag var totalt otaggad och släppade mig genom den som om jag va i en dimma kändes det som. Gäspade minst tio gånger under träningen, både under och mellan övningarna.

Vi kunde dock göra några bra konstateranden under träningen och det var att jag har otroligt biffiga armar och att jag börjar få muskler på mina lår, i alla fall enligt Ea. Och Emilia bara skrattade åt mina armar.
Det såg riktigt bra ut i spegel i alla fall. Beach 2010 here I come!

Jag var väldigt duktig idag också då jag skrev klart min bokrecension och även började läsa på den andra boken, nu ska jag fortsätta läsa lite sen sova.

Godnatt allesammans!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0