Dax för träning

hej hopp!
Sitter hemma hos Emilia med Sara i väntan på att åka till träningen.
Måste säga att jag OGILLAR emilias tangentbord ganska mkt, tangenterna sitter på helt fel platser och det är segt att skriva på, man får inget flyt i fingrarna :P
Har idag varit på SACO-mässan och kollat lite på utlandsstudier och jag kan väl säga att jag är mycket nöjd över det jag hittade, ska fylla i lite ansökningar och så när jag kommer hem så får vi se hur allt utvecklar sig (:
Amerikanare är nog världens trevligaste människor, bortsett från Sara då ropar hon här bakom.
Idag var de folk från USA som stod och pratade om sina skolor och vad dom hade att erbjuda. Mycket intressant och det gjorde mig bara mer sugen.
Ska börja byta om nu inför träningen men kanske skriver något när jag kommer hem senare.
Ha det bäst!!
Fin fina Sara :)
Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0