Bästa julen!!

Nu ska ni höra anledningen till att jag har varit helt off dom senaste dagarna här på bloggen...
Jag har pluggat körkortsteori och varit ute och övningskört som en dåre sen i onsdags.

Och detta resulterade i att jag idag tog körkort!!

Skrev teoriprovet på morgonen och uppkörningen på eftermiddagen, gissa om jag var nervös. När jag hade klarat det ena blev jag nervös för det nästa som väntade, men jag lyckades och det här kommer nog bli mitt livs bästa jul!! :D:D

Ville bara ge er en förklaring, nu måste jag hjälpa till mamma och pappa å städa här hemma för snart får vi gäster.
Skriver kanske ett inlägg ikväll också men kan lova er att det blir ett imorgon :)

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0