26 December

Det blev ingen utgång för mig igår, tur var väl det för nu känner jag hur halsen börjar tjocka ihop sig... härligt om jag ska bli sjuk nu när det är träningar och nike cupen och sen nyår, det vill jag verkligen inte!

Har inte gjort speciellt mycket idag, tog en liten löprunda i morse med pappa och Jocke, kändes mycket jobbigare än vad jag trodde det skulle vara. Är det julmaten som satt sig så hårt eller en förkylning/sjukdom på G? Jag tror mer på sjukdomen än julmaten då jag inte ätit speciellt mycket julmat i år.

Ska väl komma med någon sorts resumé på år 2009 också, vad som hänt osv.

Dom närmsta dagarna väntar bio med småkusinerna, bio med familjen och köp av nyårsklänningen!
Alltså ska jag in till stan och virrvarret av folk och affärer någon gång i mellandagarna. Ska också hjälpa Jonas att handla nya kläder på NK då han fått presenkort på några tusen där, bortskämda unge...hehe. Men det är han värd min bästa & söta lillebror!

Lilla Charlie, charmör #1

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0