2 december

Spenderade som sagt natten hos Emilia, julpyntat och grejer hade hon gjort, supermysigt! :)

Efter träningen blev det att vi åkte hem, åt och la oss på soffan för att se ice age 3. Det blev alltså inga nattliga äventyr denna gång. Tur var väl det för det var ruskigt kallt ute!

I morse när jag vakna sken solen, underbart! Och när jag gick ut och kände hur kallt det var blev vädret ännu mysigare. Älskar när det är riktigt kallt ute och solen skiner och värmer lätt.
Åkte till skolan för att se pojkarna spela SM mot Solna. Behöver inte säga så mycket om den egentligen, såg väldigt bra ut under första halvan av andra halvlek men sen gick det utför.

Folk som knappt jobbade själv stod och klaga på andra, dom gick på plan och var riktigt tjuriga och skällde ut andra. Visst, jag tycker att en person som tar jobbet själv och jobbar hårt kan säga till dom andra att jobba hårdare osv, men absolut inte någon som bara står på plan.

Matchen slutade tillslut 7-1 fick jag höra, jag själv tröttnade när det stod 5-1 och bestämde mig för att gå och äta.
Pinsamt.. grejen är ju den att spelmaterialet finns, men divorna finns där också.

Nu ska jag läsa min engelskabok igen, c'u!

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0