16 December

Det går tungt med bloggningen nu..

Har ingen lust att sitta vid datorn längre, inte lika roligt som det var förut.
Det kan i och för sig vara positivt det också, mer tid åt läxor och andra saker.
Tidigare kunde jag spendera 4-5 timmar framför datan och inte göra något vettigt alls nu sitter jag typ i 1-2 timmar och gör det jag ska göra sen stänger jag av den, effektiv datatid kallas det ;) haha

Idag har Emma äntligen kommit hem! Välkommen hem Emma. Kul att hon fick komma hem till ett snöigt Sverige iaf, hoppas det håller sig till jul! I förr igår när det hade kommit jättelite snö såg man glada småbarn åka stjärtlapp ner för dagisets kulle även fast det fortfarande var barmark, idag åker dom ner för en snöklädd kulle, dessutom går det mycket fortare när det är mycket snö. Nästan så jag blir sugen på att gå ut och åka lite pulka, var otroligt länge sen. 

Gårdagens kvällsträning var inget att hurra för, att springa i 15 cm nysnö var inte heller något att hurra för.
När jag sen skulle åka hem efter träning var jag frusen som en isglass, gäller att klä på sig massvis nu, och kallare ska det ju bli...

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0